Naziv operacije: Povezovanje in blagovna znamka za kakovost vin iz Haloz Akronim: Vino Haloze Prijavitelj: Vinarska zadruga Haloze z.o.o., so.p. Partnerji: KGZS zavod Ptuj, KGZS zavod Maribor, DVS Haloze Skupna vrednost operacije: 316.258,53 EUR Izplačana vrednost ESRR: 199.435,56 EUR
Ukrep U3: Vzpostavitev enotne blagovne znamke in povezovanje v samooskrbne verige iz Strategije lokalnega razvoja za lokalno akcijsko skupino Haloze 2014-2020
Glavni cilj operacije je bil vzpostavitev enotne vinske blagovne znamke na celotnem območju Haloz, ki bo povezala vinogradnike in vinarje tega območja in bo hkrati sinonim za kakovostno in/vrhunsko vino iz vinorodnega podokoliša Haloze. Ključna sestavina blagovne znamke je visokokakovostno polnjena steklenica vina, zato so aktivnosti operacije vsebovale študijo, delavnice in strokovna predavanja, ki so dala teoretično osnovo za kakovosten produkt. Za kakovostno polnjenje pa je bila kupljena mobilna polnilna linija, ki bo poleg kakovosti prinesla tudi nižji strošek polnitve na steklenico. Polnilna linija Costral, ki je proizvedena v Franciji, je instalirana na tovorno vozilo in ima kapacitete 2.000 steklenic na uro. Je popolnoma avtomatizirana in tehnološko najnovejše izpopolnjena. Sestavljena je iz več avtomatiziranih modulov od filtracije, sterilizacije, polnjena, pranja, etiketiranja. Doseženi kazalniki po zaključku operacije: 1 novi produkt/prototip na območju 20 uporabnikov enotne blagovne znamke št. obiskovalcev 51
Več informacij o evropskih strukturnih in investicijskih skladih najdete na povezavi: www.eu-skladi.si
Operacijo sofinancirata Evropska Unija in Republika Slovenija. Program CLLD LAS Haloze.